Ułatwienia dostępu

ZARZĄDZAJ USŁUGAMI SERWISOWYMI EFEKTYWNIE I BEZBŁĘDNIE

POZNAJ PAKIET SERVICE

Pakiet SERVICE został stworzony z myślą o firmach świadczących usługi serwisowe. Umożliwia sprawną organizację pracy zespołu serwisowego, zarządzanie zgłoszeniami oraz monitorowanie historii napraw. Dzięki integracji z systemami Comarch ERP Optima i Comarch ERP XL, serwisanci mają natychmiastowy dostęp do niezbędnych informacji, co przyspiesza procesy i zwiększa efektywność pracy.

Dzięki Pakietowi SERVICE możesz skutecznie zarządzać harmonogramem zleceń, zapewniając terminową realizację napraw i konserwacji. Moduły wspierające organizację zadań, zarządzanie urządzeniami oraz analizę skuteczności działań pomagają optymalizować pracę całego zespołu serwisowego, zwiększając jego wydajność i poprawiając jakość obsługi klientów.

Co zyskujesz?

Automatyzacja obsługi zgłoszeń

Planowanie pracy serwisu

Historia napraw i dokumentacji

Kontrola części zamiennych

Planowanie wizyt serwisowych

Czy pakiet SERVICE jest dla Ciebie?

Moduły dostępne w pakiecie SERVICE:

Serwis

Terminarz

Dysk

Urlopy

Oferty i zamówienia

Funkcjonalności dostępne w pakiecie SERVICE:

Zlecenia serwisowe
Protokoły
Zadania serwisowe
Urządzenia
Organizer zadań serwisowych
Analizy serwisowe
Oferty
Zamówienia sprzedaży i zakupu
Kalendarze
Dysk
Poczta
Powiadomienia i przypomnienia
Czat
Notatki
Integracje
POZNAJ PAKIET SERVICE

Zobacz, czy Pakiet SERVICE to rozwiązanie idealne dla Ciebie i Twojej firmy.

Skontaktuj się ze Specjalistą!

Wypełnij dane

Formularz Seby
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Cart

No products in the cart.

Create your account